Tema: Re: Prekžżs gržżžżinimas per 14d.
Autorius: Nitro
Data: 2019-02-04 15:05:56
Na ne viskas ten taip aprasyta, kaip tu cia destai :)

Imkim pavizdziu dazna atveji - perki pigu.lt, atsiemimas pigu.lt adresu, mok?jimas ten pat banko kortele ar grynais.

tinklapyje Pigu.lt tu sudarei nuotolines prekybos sutarti su pigu.lt, kuria tu isipareigojai sumoketi, o pigu.lt isipareigojo pristatyti preke nurodytu adresu, t.y. i savo kromeli. Viskas
- sutartis sudaryta.