Tema: Re: Prekės grąžinimas per 14d.
Autorius: gopenzo
Data: 2019-01-31 10:55:18
jo... kriauklę pirkau, po kelių dienų apsigalvojau, kad maišytuvas kitoj
pusėj man reikalingas. nuvežiau pakeist, tai dejavo dejavo, kol
galiausiai teikėsi pakeist. po kelių dienų tą pakeistą išpakuoju, pyst,
kampas nuskeltas. vėl vežiau, vėl pūkšėjo, bandė sakyt, kad pakuotė
nepažeista, o ten ant dežės akivaizdžiai smūgis matosi, per du kartonus
ir plėvelę. pakteitė... bet realiai pasijaučiau kaltas, kad tiek jiem
rūpesčių sukėliau.