Tema: Ats.: Media grotuvas
Autorius: Sniegas
Data: 2017-04-26 20:43:33
Skyteche buvo akcija, aš TS-253A paėmiau už 324 eurus. 4K palaiko. Bet turiu
pretenzijų youtube video kokybei - per patį ekrano vidurį horizontaliai
judančiame vaizde matosi artefaktai. Bet aš per jį anyway yotube nežiūrėsiu,
tai kaip ir dzin. O video dar nebandžiau, nes neturiu usb klaviatūros prie
jo prijungti, o kitaip neina slaptažodžio suvesti.

"Velnias"  parašė naujienų news:odpmc6$en0$1@trimpas.omnitel.net...

Kiek išgooglinau ir išgirdau iš kolegų, kad norint streaminti HD filmus į TV
tų pigiausių modelių neužtenka, lagina. Reikia bent jau:

https://www.synology.com/en-us/products/DS216play
arba
https://www.qnap.com/en/product/model.php?II=142

kurių kaina yra ~270-280€ arba beveik 2x surinktinio su 3150 procu (o jo
pajėgumas dar gerokai didesnis). Kadangi neplanuoju eksponuoti įrenginio
salione, o statyti garaže arba katilinėje, tai turbūt liksiu prie
surinktuko.

"Dilba"  wrote in message news:odll47$53g$1@trimpas.omnitel.net...

Neklausyk neišmanėlių. NAS'ui, matai, reikia daugiau nei 2... :)))
1. NAS - tai tinklo saugykla, nėra BŪTINA sąlyga duomenų saugumas.
Diskai 1+. Su vienu, aišku, jokio duomenų išlikimo sugedus diskui.
2. Duomenų saugumui jau reikia dviejų ir daugiau diskų. Buitinėm reikmėm
pilnai pakanka dviejų - turėsi RAID 1. Automatiškai. Pastoviai, o ne
"kas mėnesį į antrą diską nukopijuoti duomenis arba dar gali pasidomėti
kokiu SnapRaid arba Unraid".
3. Tiek Synology, tiek Qnap, tiek kiti SOHO storage serveriukai naudoja
software raid.

Kaip suprantu, pasikūrei XPEnology - sveikinu, sugebi. Turi pilnavertį
Synology, su viena sąlyga - kad neupdeitinsi DSM (arba updeitinsi, jei
"auksarankiai"padarys atitinkamą bootloader). Bet kam reikia? Aš turiu
pasikūręs su DSM 5.2 ir nesiruošiu upgreidint į 6, kol neužsimanysiu
btrfs failų sistemos duomenims).
Kadangi sugebėjai pasikurt, tai nematau prasmės pirkt brangiau "gatavą
originalų Synology ar Qnap". Geriau jau pasikeisk motininę pl. į kokią
su 6x ar 8x SATA. Turėsi galimybę didint vietą NAS'e (aišku ir duomenys
bus saugūs, kol nenusmigs daugiau nei vienas HDD).