Tema: Re: Media grotuvas
Autorius: Dilba
Data: 2017-04-26 10:33:06
Kažkaip nukrypta nuo pagrindinės temos.
Jūs gal užsiveskit naują temą, pvz "NAS vs Cloud - kas geriau" :)).
Turėt alaus šaldytuve (savo), dar geriau dviejuose (mirror), ar kurnors
pas močiurę kaime, kur karts nuo karto nuvežat pasandėliuot, o ji dar ir
apmokestina vietą rūsy. :)
OK, baika :).
Parodykit man tokį cloud servisą, iš kurio sream'insit 40GB bluray diską
į TV.

Kas dėl versijavimo - ištrauka iš minimo NAS aprašymo:
"Fast and efficient snapshots
Snapshots preserve the history of a shared folder allowing you to save
up to 1024 backup copies for point-in-time recovery. Snapshots can be
automatically captured up to every 5 minutes, without noticeably
impacting system performance."