Tema: Re: Media grotuvas
Autorius: Velnias
Data: 2017-04-24 21:02:26
Čia toks bandomasis variantas, turiu galimybę pabandyti nepirkęs dalių.
Matysiu, gal ir pirksiu gatavą originalų Synology ar Qnap.

"Remigijus"  wrote in message news:odkbjf$se5$1@trimpas.omnitel.net...

Užkliuvo motininė plokštė "Number of SATA connectors 2", nasui reikia
daugiau sata jungčių min 4, bet yra ir su daugiau.

Su dviem diskais ir softwariniais raidais geriau jau nežaisk. Geriau kas
mėnesį į antrą diską nukopijuoti duomenis arba dar gali pasidomėti kokiu
SnapRaid arba Unraid.