Tema: Re: Media grotuvas
Autorius: Velnias
Data: 2017-04-23 22:10:15
Žodžiu pats paklausiau, pats sau ir atsakau - man reikėjo NAS. Kadangi
stovės garaže, tai originalaus nepirkau ir surinkau tokį:
http://www.kilobaitas.lt/Pagrindines_plokstes/Asus/Asus_N3150M-E_Processor_family/N3150M-E/CatalogStoreDetail.aspx?CatID=PL_660&ID=617992
http://www.kilobaitas.lt/RAM_(atmintys)/Kingston/KINGSTON_4GB_1600MHz_DDR3L_Non/KVR16LN11/4/CatalogStoreDetail.aspx?CatID=PL_664&ID=531231
http://www.kilobaitas.lt/Kietieji_diskai/Western_Digital/HDD_SATA_2TB_6GB/S_64MB/WD20EF/WD20EFRX/CatalogStoreDetail.aspx?CatID=PL_663&ID=443769

Softas Synology be jokių windowsų. Ateityje pridėsiu dar vieną WD Red dėl
RAID'o.

MP3 + FLAC groja Yamaha receiveris (visai buvau pamiršęs, kad jis moka tai
daryti per tinklą). Valdant su telefonu patogu vaikščioti po katalogus ir
rinktis dainas, nereikia jungti teliko norint paklausyti muzikos. Filmus ir
nuotraukas rodo Samsung telikų vidiniai grotuvai. O dėl DVD ISO palikau seną
WDTV Live HD po teliku, tiems atvejams, kada užsinorėsiu senesnių koncertų.
Taip pat tas NAS kompas siunčia torentus + personal cloud ir kiti Synology
softo privalumai (palaiko nemokamai 2 kameras, kurias irgi neužilgo planuoju
pajungti).

Žodžiu - tvarka bus, panašu turiu tai, ko norėjau :)

"Velnias"  wrote in message news:od2tfh$vpo$1@trimpas.omnitel.net...

Koks šiais laikais būtų approvintas media grotuvo modelis? Pageidautina, kad
HDD dėtųsi į vidų. Kaip pvz. toks:
http://pigu.lt/multimedijos-grotuvai/multimedija-grotuvas-dvico-tvix-3d-s2?id=5564952

Kokios alternatyvos?