Tema: Re: Media grotuvas
Autorius: kef
Data: 2017-04-26 12:16:31
Tai tik patikslinimas del backupo, del to kad neva kazkam raid 1 pakanka.
Nifiga nepakanka, visvien butina kazkur backupinti. Jei manai kad saugu, tai
99% taip pat saugu kaip ir su vienu disku. Ir tiek. Temos nekursim. Kas del
greicio, tai kaip ir px kaip letai backupinama. Uztad teisingai, su
versijomis, kurios lieka nepasiekiamos virusams, liux. Kas del kainos, tai
antro disko suvalgomi ~4kWh/men + pacio NAS kaina, hm, gal ir apsimoka keliu
€/men kloudo islaikymas, vat tik truksta vietinio sifravimo, kad gezai is
MS/Googlo/etc tavo alumi negaletu pasinaudoti.