Tema: Re: Media grotuvas
Autorius: Dilba
Data: 2017-04-25 14:09:46
XPEnology savyje turi viską ko reikia mediaserveriui. Tą patį Plex
serverį irgi (per pluginsus). Tik man PLEX neprireikė dar, pakanka
mediaserverio - ir per Panasiaus plazmos meniu, ir per WDTV plejeriuką
veikia puikiai.
Kai noriu 3D ISO failus pasileist per teliką, tada jau kuriu KODI ant
notebuko. Reiktų tam reikalui NUC įsigyt, arba plejeriuką kitą - rašiau
kažkuriam aukštesniam poste apžvalgos linką.
Taip pat pasikūriau tinklinį audio grotuvą iš Raspberry + DAC PCM5122 +
moodeaudio firmware 3.1. Kaifas. :)

Beje - XPEnology su DSM 6.1 (jei pavyks pasikurt) veikia kaip pilnai
visom funkcijom https://www.synology.com/en-global/products/RS3617xs+.
Daugumai to nereikia, bet bet kokiu atveju puiku.