Tema: Re: Media grotuvas
Autorius: Velnias
Data: 2017-04-17 23:38:37
Pasitaisau - FLAC po kažkurio upgreido pasirodo jau groja, ISO aišku nerodo.
Bet HDD pajungtas tiesiai per USB prie TV vistiek neišeitis, nes jo turinį
reikia pasiekti iš daugiau įrenginių. Gal užtektų tiesiog NAS, jei naudotis
teliko media grotuvu.

"Dainiushas"  wrote in message news:od2vke$1pt$1@trimpas.omnitel.net...

ale žiūriu ans su senu androidu....kažkaip kažkodėl plombuotus dantis
nugėlė ūmiai :)