Tema: Re: Media grotuvas
Autorius: Paul_
Data: 2017-04-25 12:06:42
Jei CPU pajegus pvz. nuo Celeron G3900 gal geriau XPEnology ar FreeNAS
leisti ant Virtualbox'o, tuomet lygegreciai galima pakurti dar koki Plex
serveri ir visa tai teoriskai turetu geriau veikti, nei dezutes su ARM
ar N3xxx procais. Privalumas ir dar tas, jog galima ta pati gelezi
isnaudoti avariniu atveju ir kaip iprasta desktopa.