Tema: Re: Media grotuvas
Autorius: Remigijus
Data: 2017-04-25 15:15:44

2017-04-24 22:53, Dilba rašė:
> Neklausyk neišmanėlių. NAS'ui, matai, reikia daugiau nei 2... :)))
Čia turėjau omeny, kad ateity bus mažai 2 diskų, o naują servą kurptis
tingėsis.
> 1. NAS - tai tinklo saugykla, nėra BŪTINA sąlyga duomenų saugumas.
> Diskai 1+. Su vienu, aišku, jokio duomenų išlikimo sugedus diskui.
> 2. Duomenų saugumui jau reikia dviejų ir daugiau diskų. Buitinėm reikmėm
> pilnai pakanka dviejų - turėsi RAID 1. Automatiškai. Pastoviai, o ne
Raid 1 tai jau du diskai vienodos talpos wd red ir panašaus kalibro, o
ne bilekokie po ranka pakliuvę. Iš raido disko taip paprastai neišimsi
ir nepridėsi. RAID 1 nėra blogai, bet bent jau man asmeniškai yra
perdidelė prabanga. Aš tik du diskus turėdamas geriau karts nuo karto
duomenų backupą pasidaryčiau, o ne suksčiau tuščiai raide.
RAIDAI yra skirti rimtam hardwarui, o ne SOHO sprendimams.