Tema: Re: Media grotuvas
Autorius: Lapinas
Data: 2017-04-25 15:28:07
Gal nesiplėsk. Nes daug skambių pareiškimų, kurie nebūtinai yra viena
neklystanti tiesa.
Raid kontrolerio požiūriu gali naudoti bet kokį diską, kuris jam
suprantamas, visai nebūtina RED. Kai sukurtas RAID1 (ne visad leidžia kurti
turint 1 diską, bet nebūtinai) gali išimt vieną diską, pakeisti jį
nemažesnės talpos, nebūtinai identišku ir viskas veiks ir pasirebuildins.
Ir dar matau, kad maišai Continuous Availability su backupu.