Tema: Re: Media grotuvas
Autorius: Dilba
Data: 2017-04-25 15:58:24
Būtent, geriau nesiplėsk, o tai dar kasnors ims ir patikės... RAID 1 -
du betkokie diskai, kuriuos atpažįsta kontroleris. Masyvo dydis bus
toks, kokia yra mažiausio disko talpa.
Dar svarbu, kad paskaitę nepatikėtų, jog daryt "karts nuo karto" backup
į vieną diską yra geriau, nei turėt RAID1 masyvą. Jau matau ašaras dėl
prarastų duomenų, kai tas diskas, kuriame backupai, nueina šaibom...
Lygiai taip pat dėl duomenų, kurie prarasti tarp tų "karts nuo karto".
Žinant dabartinę HDD kainą, verkšlenimas, kad RAID1 su dviem HDD yra
prabanga, yra juokingas.