Tema: Re: Media grotuvas
Autorius: Paul_
Data: 2017-04-25 16:57:33
Supratau, kad jau issibandes ir issisprendes rasai apie savo patirti
sitam mediaserver reikale, taciau trys atskiri XPEnology + NUC (Kodi) +
Raspberry > mediaserver (vienas PC rinkinukas X86 viename, panaudojant
virtualbox'e tris atskirus image ( XPEnology, KODI, Raspberry
"musicbox"). Vistiek hardware nebus 100% apkrautas visą laiką, o
mediaserveris ijungtas dirbs didziaja dali laiko tuscia eiga.