Tema: Re: Q: laptopas gana rimtam žmogui
Autorius: bird of prey
Data: 2017-01-28 23:37:33
Sunku su tais laptopais. Net už 4000 Lt nenusipirksi tokio, kuris būtų
puikiai įvertintas internete. Tai ekranas blogas, tai ūžia, arba SSD
lėtas... Labai keista šitų divaisų rinka.

Net ir pasiūlytasis HP ProBook 450 G4. Lyg ir nieko variantas, bet
rašoma apie jį notebookcheck: "abysmal, unworthy ekran" :((