Tema: Re: laptopas gana rimtam žmogui
Autorius: Caponi
Data: 2017-01-26 11:57:44
Vat IPS'as ir yra vienintelis E5xx privalumas prieš 450'tus (ir dar truputį geresnė klaviatūra, kuri taip iš tolo primena IBM'ines :-)), bet ant kiek tai svarbu, tai kitas klausimas, paprastai ant iki 15" matricų dirbant su delfiais ir wordu ir TN'as ne tragedija. Visa kita - šūdas. Galiu drąsiai ir atsakingai teigt, nes dabar pats naudoju E560 (nu o HP tao bbž kiek per rankas praėję, tai juos irgi neblogai pažįstu), pas E570 realiai yra tik dar vienas jau kažkada mano minėtas pasikeitimas į bloga - RJ45 lizdo vieta - kol kas savo praktikoj dar xujovesnės vietos nemačiau, beliko kur nors ant priekinės briaunos ar matricos viršaus įkomponuot :-). Ai nu dar dingo, lyginant su 560, šone tokia pusiau dedikuota dockingo jungtis, bet čia ne esminis trūkumas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/