Tema: Re: laptopas gana rimtam žmogui
Autorius: Juozas K.
Data: 2017-01-26 11:33:51
"MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote in message
news:o6ceak$ej$1@trimpas.omnitel.net...
> Su serveriais tai pas mus karaliauja HaPpy.. bet jei lenovo maras plinta,
> tai su aukstesne klase jam atbasliuoti darosi maziau idomu..

tai jau tikrai, as tik del idomumo vis pasiziuriu ka naujo Lenovo isleido is
X'u, tada paverkiu pasiziurejes i slykscia kazkada is sony nugvelbta saleliu
tipo klaviatura (sita kaip megdziojantys vaikai padare visi laptopu
gamintojai :) ), ir kitas nesamones, kaip kad erdve tarp klavos ir ekrano
apsauganciu ekrano krastu nebuvima, t.y. uzdarius lapta, tarp ekrano ir
klavos vis tiek gali pribyreti dziuvesiu trupiniu is tases, seniau to
nebuvo... p.s.: mano tase svari :D thinklighto nebuvimas, su kuriuo galejai
ir dokumenta koki pasiemes tamsoj apsisviest. nes klavos mygtuku backlight -
graziai atrodantis debilizmas skirtas filmams apie hakerius, ne daugiau,
normaliam useriui sviecianciu klaviaturos zenklu matyti nereikia, reikia tik
susiorientuoti kurioje vietoje rankos :) o dar thinkpad-style Fn ir Ctrl
sukeitimas vietomis, del kurio taip pykdavo visokie atejunai lameriai
kuriems to thinkpado is tikruju niekada apskritai nereikejo... o aklai
paspausti kampinius klavos mygtukus Fn+PgUp, kad ijungti thinklighta buvo
viena is genialiai isdestytu smulkmenu :) dabar smulkmenu suteikianciu
patoguma nebeliko ne vienos. liko geras korpusas ir geras trackpointas.

ir t.t., ka puikiai ne karta isvardino Caponi, skaitydavau ir uz sirdies
griebdavo

atsiprasau uz nukrypima nuo temos :)