Tema: Re: laptopas gana rimtam žmogui
Autorius: MRT
Data: 2017-01-26 15:41:59
> A blin. Tik dabar pastebejau kad E570 turi ta raudona pimpacka kuria
> galima naudot vietoj touchpad'o, o ProBook'as nebe. Hm, atrodo kazkokie
> HP kazkada turedavo kazka panasaus... Na tai vadinasi cia nerealus
> ThinkPad'o privalumas siaip jau, bent jau man.

Kai pradejo piguvinius Touchpad'us kept, tai pavadinime jei yra Touchpad,
bet kyla minciu kaip toki low-end jie uzvadino touchpad'u.. Paziuri - raudona pimpa yra..

tarkim va:
http://www.skytech.lt/80mx0093ms-lenovo-thinkpad-e3180-80mx0093mh-133-1366x768-antigare-intel-core-i56-p-322067.html
kur pimpa? ner.. pradedi googlint apie ji - nepriklauso jis Thinkpadams:
http://www.notebookcheck.net/Lenovo-E31-70-Notebook-Review.165859.0.html
http://www3.lenovo.com/gb/en/laptops/lenovo/e-series/e31/

imam kita pigesni:
http://www.skytech.lt/20j10021ms-lenovo-thinkpad-black-133-fhd-1920x1080-antiglare-ips-intel-core-i371-p-341484.html
taip pimpa yra, vadinasi thinkpad'as :D .. nu ok, cia Essential Thinkpad'as :)
http://www3.lenovo.com/gb/en/laptops/thinkpad/thinkpad-13-series/TP-13-Windows/p/22TP2TX132E

Yoga zaislas? Taip.. bet jei raudona pimpa yra, tai vadinasi Thinkpad yoga :D
http://www3.lenovo.com/gb/en/laptops/thinkpad/thinkpad-yoga/Yoga-460/p/22TP2TSS460