Tema: Re: Q: laptopas gana rimtam žmogui
Autorius:
Data: 2017-01-26 10:44:36
Turiu Yoga 700 tik su i5. Antra kart tikrai nepirkciau. Del greicio tai ok.
Paveza is Photoshopa be problemu.
Bet uzknisa luzinejanti grafika ir isorinio ekrako pajungimas per
micro-HDMI.

Tiesa mano parejo su Win hohe ir buvo pakeista i Win Enterprise. Matyt
dalis problemu kyla butent del to. Lenovo dabar net nenori pripazinti kad
tai ju laptopas ir grafikos driveriai neatsinaujina.