Tema: Re: laptopas gana rimtam žmogui
Autorius: Caponi
Data: 2017-01-26 14:34:28
Naudotis tai galima, kaip ir rašiau, klava bent simboliškai primena mylėtas IBM'ines, matrica geresnė, o ir šiaip aš vis dar senų gerų ThinkPad'ų fanas, ProBookai yra tik kaip geriausi iš to, kas gaminama šiai dienai (nu čia apie masovkę 600-1000 Eur eilės šnekant), bet iki idealo jiem pakankamai toli ir tendencijos irgi ne į gera (pvz., priejimas prie vidurių, kad ir aušintuvo valymo, pas G0-G1 buvo 10 balų su +, pas G4 - principe xujova, kaip ir pas daugumą šiuolakinių aparatų, pas G4 touchpade neliko dedikuotų knopkių, batareika patapo integruota), bet bent jau patikimumas džiugina ir šiaip visokių smulkių privalumų yra - kokybiškas korpusas, garantuoti M.2 ir SATA lizdai, praktiškai visiem įtinkanti išvaizda (be nereikalingų blizgučių ir tuo pat metu tikrai ne nyki), galų gale labai adekvati kaina.
O TP pagrindinė bėda - brokas. Va maniškiam po kokios savaitės-dviejų pradėjo labai įdomiai zvimbt aušintuvas (pakeistas pagal garantiją, per metus laiko jis kokius 2 ar 3 kartus bandė vėl panašiu režimu pradėt dirbt, bet paskui praeidavo), mirga monikas (sužinau, kad kažkas skambina dar prieš melodiją išgirstant :-)). Visa kita kaip ir pusė bb vertinant jį kitų šiuolaikinių aparatų fone, man ten daug kas kliūna būtent prisimenant tai, kas buvo, kažkaip į rankas maloniau paimt net tokį antikvariatą kaip X23 su PIII CPU :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/