Tema: Re: laptopas gana rimtam žmogui
Autorius: [mikro]
Data: 2017-01-26 12:37:21
cia kaip kazkuri samsungo monitoriu serija buvo (jau su isoriniais
maitiakais) tai jei telefas salia guli, tai atsijungineja nx ekranas,
uztemsta 2 sekundem ir vel isijungia, ir taip be paliovos:)))
pzdc skaitau...

"Caponi"  wrote in message news:o6chp1$3p7$1@trimpas.omnitel.net...

T420 dar buvo puse bb ir su patikimumu bedu neturejo. Kazkaip man pradejo
nesisekt (nors girdejau ir is kitu saltiniu tas pacias mintis) del stipriai
isaugusiu broko kiekiu nuo ~ Tx40-Tx50 - taip luzdavo ne visi ir jum gal
pasiseke, bet nu palyginus labai daug, jau nekalbant apie tik is dezes
istrauktu daiktu problemas - kaip kad, pvz., neikistas coolerio laidukas i
MB - tokiu dalyku >1KEur kainuojanciam daikte nu niekaip negali but, nors ir
300Eur eiles aparate atrodytu labai nekaip...
Arba va jau mano kazkada minetas minetas specefektas - i skambanti mobiliaka
reaguojantis mirksejimu ekranas (taip taip, ne kolonkes, o ekranas!).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/