Tema: Re: laptopas gana rimtam žmogui
Autorius: MRT
Data: 2017-01-26 09:28:45

> bet pasiulei Ideapad'a jeigu ka :)

Ne tai, kad pasiuliau, bet pakoregavau nuziureta senesne Yoga..
Tuo paciu paminejau, kad gal maziau laikomi "rimtais" (to gal matyt nereikia).

> as tai pastebejau kad jau net ir Thinkpad serijoje kuris laikas yra atsiradusiu nekokiu "inkiliniu" modeliuku, net iskilo
> klausimas kaip driso juos pavadinti Thinkpad'ais, jei ten praktiskai tik dizainas is tos serijos ypatumu telikes

Skytech'e gali rast E31-80, kuris pavadinime "Thinkpad" turi,
taciau gamintojas jam berods nesuteike sio zodelio..

Kitas piguvinis Thinkpad 13 - su FHD jau ne TN, o IPS matrica:
http://www.notebookcheck.net/Lenovo-ThinkPad-13-Ultrabook-Review.166559.0.html
Lenovo ji vadina "Essential 13,3" Ultrabook for business" = small_business, tai toks ir Thinkpad..

Paminetas kitam poste E570 pagal Lenovo:
ThinkPad E Series - Stylish & Affordable Productivity
Distinctive design, with small-business tools.

Zodziu praplete "Thinkpad" serija, kad apimtu HP Probook ir Elitebook..
Tradiciskai tikimasi, kad Thinkpad atitiks HP_Elitebook ar DELL_Latitude,
o ne kazkokius ten HP_Probook ar DELL_Vostro...

Realiai kas neblogai Thinkad'uose, tai jei reza FHD, tai matyt ir IPS'as..
Siaip IPS'ai laptopuose galejo/galetu ir sparciau paplist, kai i plansetkes IPS'a deda..