Tema: Re: laptopas gana rimtam žmogui
Autorius: Caponi
Data: 2017-01-26 15:38:08
Nu tiesiog xuinia kažkokia, net nežinau kaip apibūdint. Tiesiog pas TP klitoriukas yra pakankamai patogus ir tikslus daiktas, aš kartais užsimiršęs net su juo pasismaukau pelės nesiekdamas, o va pas Dell'ą kaip tas trackpointas veikia tai xz, kursorius kaip š... eketėj laksto po ekraną be jokio konkretumo (trackpointo mygtukai irgi kažkaip "ne taip" spaudosi). Gal ten su laiku kažkokie instinktai turi išsivystyt, bet pripratus prie IBM'inio kūrinio, Dell realizacija yra siaubo filmas.... Tiesa, kokių 2 paskutinių metų Latitudų nečiupinėjau, šansų nedaug, bet gal kas ir pasikeitė į gerą pusę...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/