Tema: Re: Q: laptopas gana rimtam žmogui
Autorius: MRT
Data: 2017-01-26 22:51:13
> Ačiū už nuomones. Man dar kilo klausimas dėl šiek tiek mažesnių kompų.
> Tarkime, 13,3-14"? Ar pakankamai patogu dirbti su tekstais, ar
> nenervina? Kalbu apie tas pačias yogas arba zenbookus:
> http://www.skytech.lt/ux330cafc006t-asus-zenbook-ux330ca-grey-133-fhd-1920x1080-pixels-matt-intel-core-p-333575.html

Pakankamai normaliai, dazniausiai klava primena eilinius
15.6" tik be skaiciu bloko - vizualiai iventink klavos isdestyma.
Zmona ilgokai dziugino Dell Vostro V131 13.3"
(akumas mire, procas Celeron 847 1.1, atkritus poreikiu Vln-Kns
pereita ant 15.6" piguvines plytos su 5-os kartos 2C/4T Pentium)
Tokiu kursoriaus mygtukai intuityviai lengviau po pirstais
papuola nei tuose 15.6", kur su skaiciu blokais.
pilnoj Lenovo klavoj kursoriaus mygtukai dideli,
bet fiziskai nera kazkaip lengviau uzciuopiami.
Tikrai neidealu, bet man toks sprendimas geriau nei
HP Up/Down mygtukai sumazinti.. pas Asus visi jie mazesni.

http://www.notebookcheck.net/fileadmin/Notebooks/Asus/Zenbook_UX330UA-FC059T/Asus_Zenbook_UX330UA_6_von_14.jpg
http://www.notebookcheck.net/fileadmin/Notebooks/Asus/Zenbook_UX330UA-FC059T/Asus_Zenbook_UX330UA_9_von_14.jpg

> Ar Lenovo ir Asus gali dar ką nors pasiūlyti už 900-950 eurų?

kazka juk randa, kiek tau prilips kitas klausimas
Jei link 900-950 Eur, siulau Kaby Lake procus del GPU modernumo.
Reikia nereikia, o realiai dar ir kaip reikia.
Imk Chrome - ten youtube seria savo tuos VP9, jei videlka
nepadeda ar nepilnai padeda - apkrauna proca, eda akuma, [uzia]..
Core M gali buti pasyvus, tai uzti nebutu kam, bet procas syla..

https://en.wikipedia.org/wiki/Intel_HD_and_Iris_Graphics#Kaby_Lake
Kaby Lake
New Features: fast 4K UHD, VP9 and more H.265,
"360-degree clips up to 15 times faster"[21]

https://en.wikipedia.org/wiki/Intel_HD_and_Iris_Graphics#Hardware-accelerated_algorithms

Del visokiu online video - tu negali zinot, kada tarkim dings
is youtubes tam tikri codec'ai del ko nustotu valint youtubesas,
nors anksciau skraide. Realiai siuo metu tarkim su senesniu
hardware tarkim 2-os kartos vis dar gali FHD per mozilla
normaliai ziuret - tuos h264 kodeka ir toki mokes perduot GPU.

Minejai lieciamus - tada irgi vienas is kaprizu, mazinantis pasirinkima.
Aisku mazejantis pasirinkimas veda i mazes pasirinkimo parkes.
Jeigu labiau norisi matinio - tada matyt nebus lieciamas.

Apie ux330ca kazko blogo pasakyt negailiu..
Darbe kolegos jama komandiruotems senesni (5-os kartos UX'a, tai OK)..
Pas mus jis juodos spalvos - ziauriai korpusas pirstu anspautus isimena.
Asus'as net skudura defaultu prikomplektavo..
Nausumas tu Core M visai OK.. o del m3, o ne m5/m7 - dzin..
Pasyviam daiktui sakyciau jau geriau m3 ir daugiau RAM/SSD.

Darant prielaida, kad UX330CA panasus i UX330UA pasiskaityciau:
http://www.notebookcheck.net/Asus-Zenbook-UX330UA-Notebook-Review.182710.0.html