Tema: Re: laptopas gana rimtam žmogui
Autorius: Caponi
Data: 2017-01-26 12:07:29
T420 dar buvo puse bb ir su patikimumu bedu neturejo. Kazkaip man pradejo nesisekt (nors girdejau ir is kitu saltiniu tas pacias mintis) del stipriai isaugusiu broko kiekiu nuo ~ Tx40-Tx50 - taip luzdavo ne visi ir jum gal pasiseke, bet nu palyginus labai daug, jau nekalbant apie tik is dezes istrauktu daiktu problemas - kaip kad, pvz., neikistas coolerio laidukas i MB - tokiu dalyku >1KEur kainuojanciam daikte nu niekaip negali but, nors ir 300Eur eiles aparate atrodytu labai nekaip...
Arba va jau mano kazkada minetas minetas specefektas - i skambanti mobiliaka reaguojantis mirksejimu ekranas (taip taip, ne kolonkes, o ekranas!).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/