Tema: Re: Asus ux305ca ir Core M gerai ar nelabai?
Autorius: MRT
Data: 2016-09-08 08:59:54

> Tirpsta, bet dar tikrai yra.

Jis is principo visada bus, bet jei ne HW guru reikia perlauzt,
tai visada rekomenduoju geriau G3 su i3 nei G2 su i5.
T.y. jei senesnio i5 "uzteks", tai lygiai taip pat "uzteks" ir naujesnio i3.
O kada paaiskes, kad naujesne GPU butu buvus i tema nezinau,
bet prielaidos jos noret yra pakankamai aiskios.

> <..> nusiploninta ir nutiuninta viskas (tiek tie visi dažnio reguliavimaisi, throtlingai, tiek ir aušinimo sistemos)..
> <..> su padoresnėm aušinimo sistemom ir to pasekoj svoriais taip gerokai virš 3kg perlipančiais.

Kritine mase juzeriai - jiems storis 10mm vietoj buvusiu 12mm palieka daugiau wiau nei tech. details.

> Tik va nx dar kažko xujovesnio ieškot, ypač jei sumos dėl to į mažesnę pusę nesikeičia???

Tau neidomus Anus'ai >600Eur .. o man principe visi >1000Eur .. Core M zaislas, bet toks +/-
Pigiausias nuo ~600Eur ir lipa link ~2000Eur (dvigubas nu nx) .. siaurinant link ~600-1000 ne po visa EU,
o tarkim Skytech (grubiai kelios LT didmenos) ir islenda tavo mineti Anus'ai po >600Eur ir tarkim Liavonai po >900Eur..
+300Eur uz logo pakeitima, mistini support'a, kuris nebus IBM Lietuvoj, trumpesne garantija, blizgu/touch, jei jo nereikia?

> Man rodos, ne, daugiau ten tų laiptelių, bet tikrai neskaičiavau kiek,
> aš senokai jau išaugau iš to amžiaus, kai skaičiukai ir testai buvo įdomūs <..>

OK, bet tavo paaiskinimas apie senas_cpu vs naujas_cpu veikima yra kiek asmeniskai sufantazuotas..
Realiai tikslint nereik.. as irgi buitine kalba kartais kazka apibudinu savo nuoziura ir negausiai tiksliai,
jei man kazkurie niuansai yra negausiai idomus.. realiai as irgi isauges is to amziaus..
skaiciukai man idomus, bet labiau kairej kablelio puseje .. ir ne absoliutus kiekis, o tam tikras santykis su kitais..
Prisipazinsiu Asus ux305f darbe guli jau 9menesius, o as tik vakar testukus prasukau..
Tikslas buvo specialiai gaut prastesnius nei trumpalaikis salto cpu pajegumas..
ir ka?.. nesigavo.. tai kokias isvadas pasidaryt?.. CoreM geresnis nei maniau pries ji pirkdamas?.. na taip..

> Nu sėkmės, jei noro ir laiko tam turi ;-)

Nelabai, galvojau imesiu iranki, gal kas pabandys ir ispudziais pasidalins :)
Tas "Gal kada..." yra ne siaip sau .. bet maza ka.. jei teks gaudyt koki
HW gliuka su kokiais W10 su stock draiveriais, nes kitu ner, gal ir prireiks paciam..

> <..> tai kad Asusai perkami, bet dar ir su planšetkėms skirtais procais. Pyzdec kaip protinga <..>

Tu kazkur uzstriges :)

3 List of Silvermont processors
3.1 Desktop processors (Bay Trail-D)
3.2 Server processors (Avoton)
3.3 Communications processors (Rangeley)
3.4 Embedded/automotive processors (Bay Trail-I)
3.5 Mobile processors (Bay Trail-M)
3.6 Tablet processors (Bay Trail-T)
3.7 Smartphone processors (Merrifield and Moorefield)
4 List of Airmont processors
4.1 Desktop processors (Braswell)
4.2 Mobile processors (Braswell)
4.3 Tablet processors (Cherry Trail)

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Intel_Core_M_microprocessors
Intel Core M is a family of ultra low-voltage microprocessors belonging to the Intel Core series and designed
specifically for ultra-thin notebooks, 2-in-1 detachables, and other mobile devices.

Grazinu tavo pyzdecus paciam.. pyzdec koks ismanymas apie ULV ir siuolaikinius Atom CPU (kuriu as pats nemegstu, bet turiu)..
Jei ka, Core M >= nei visokie ex C2D_ULV (ciupinejau, bet nemegau), 1os-4os kartos "Y" (neciupinejau) serijos CPU..
ultra-thin notebooks niekada nevalino.. ir ne tam, kad valintu, buvo skirti .. ir tikrai jie nera kazkokia naujove..
per mano rankas ju daug nepraejo.. savo laiku bagotu ar firmos babkes taskanciu klientu maziau buvo..
ux305 serija - principe ne uz minimalke arianciam zmogeliui pakankamai ikandamas aparatas ir ne toks tragiskas kaip piesi..