Tema: Re: Asus ux305ca ir Core M gerai ar nelabai?
Autorius: Caponi
Data: 2016-09-07 18:20:15
"MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote in message news:nqp08u$jne$1@trimpas.omnitel.net...

> O kaip manai del ko patyliukais as siulau i3-6***U vietoj kokio i5-5***U..
> Turbo Boost'as gali ir neveikt, dazniausiai bent kazkiek veikia, tai morku kazkiek daugiau pritarkuoja,
> taciau palaipsniui i3-****U savo Base clock'a kilstelejo, tai 2,3GHz Base vs 1,9GHz+Turbo skirtumai tirpsta.

Tirpsta, bet dar tikrai yra.

> Del mistikos su HW/SW kuris laikas nesistebiu, bet sukontroliuot/diagnozuot jau daros ne pirstus apmyzt.

Sutinku 100%, kartais ant tiek užpisa visokie netikėti spec. efektai, kad kyla noras nx visus reikalus su kompais raukt.

> Siaip nesivelciau su tavim i diskusija, tiesiog tavo ta antipatija "U" turi kiek persilauzt, nes non-U praktiskai nera..

Patinka-nepatinka, tai čia tik žodžiai, nieko nekeičiantys, aš puikiai suprantu, kad kitų variantų nelabai yra, nes jau ant tiek nusiploninta ir nutiuninta viskas (tiek tie visi dažnio reguliavimaisi, throtlingai, tiek ir aušinimo sistemos), kad net ir U apkraukt iki max ne ant visų aparatų įmanoma, o visi tie "egzotiniai" HQ lieka kitam lygmeny, su padoresnėm aušinimo sistemom ir to pasekoj svoriais taip gerikai virš 3kg perlipančiais. Tik va nx dar kažko xujovesnio ieškot, ypač jei sumos dėl to į mažesnę pusę nesikeičia???

> Netingeciau, tai gal pabandyciau visokius ten c-states, idle-states, energy savingus su kokiu softu permust
> ir paziuret kiek griza "отзывчивость" .. intelio manualus skaityt tingiu.. realiai tai bent teoriskai
> turetu but pasistengta, aplaizyta, apslifuota, kad daugiklio parinkimas su apkrova deretu ir ziauraus lago nebutu.
> Beje, i3-370M tikrai ON/OFF principu drygina tarp 0,933GHz (7X) ir 2,400GHz (18X)?

Man rodos, ne, daugiau ten tų laiptelių, bet tikrai neskaičiavau kiek, aš senokai jau išaugau iš to amžiaus, kai skaičiukai ir testai buvo įdomūs - paimi daiktą, pamaigai ir viskas aišku. O šūdeliavimai, tipo turbinimai, kažkokie ten parametrų kaitaliojimai kaip tai niekad ypatingai nedomino - žymiai paprasčiau ir mažiau laiko kainuoja iškart nusipirkt tenkinančio našumo daiktą :-)

> Gal kada reiks isbandyt.. lyg ir matosi idomesniu parametru,
> jei rimtai energijos taupymas yra salutinis efektas to "отзывчивость" kritimo:
> http://www.instructables.com/id/How-I-Helped-My-Netbooks-Battery/?ALLSTEPS

Nu sėkmės, jei noro ir laiko tam turi ;-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/