Tema: Re: Asus ux305ca ir Core M gerai ar nelabai?
Autorius: Caponi
Data: 2016-09-07 14:04:21
"MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote in message news:nqoqss$fvb$1@trimpas.omnitel.net...

> Passmark'as (Performance test 8.0) ant ux305f
> Procas: Core M-5Y10c @ 0,80GHz
> Testas perstatytas Very Long (surinko daugiau nei Short paklaidos ribose):
>
> Baseline yra ir Core2 Duo E8400 @ 3.00 GHz
>
> Core M vs E8400 - Testas

> 3743 vs 3486 - Compresion
> 2153 vs 2058 - Sorting
> 1156 vs 1308 - Sigle Threaded

Va pasižiūrim į primityvesnių užduočių skaičiukus, ypač paskutinę eilutę, plius pagalvojam, paprastai kiek branduolių panaudojama softo startavimui, darbo rezultatų seivinimui, renkamo teksto ekrane atvaizdavimui ir padarom išvadas ar visai jau tas E8400 beviltiškas (vat kur C2D jau atvirai blogai, tai notebookuose su integruota grafika, ten bėdos net su elementariu Youtubu lenda, o įdėt vidiaškės, deja, nebeišeina...). Taip, jo geriausiai laikai jau kadais praėjo, bet onanistam (aš čia ne tiesiogine prasme, neįsižeisk :-)) su Atomais ir CoreM PC'iukuose apie C2D gal geriau patylet :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/