Tema: Re: Asus ux305ca ir Core M gerai ar nelabai?
Autorius: MRT
Data: 2016-09-07 15:13:18
> Beje, dažnio reguliavimas ant senų CPU ir naujų (plius turbo boost'as) yra visai ne tas pats,
> grubiai tariant senas procas gavęs bele kiek apkrovos pakelia dažnį ant nominalaus,
> o naujieji "išsipisinėja", va ant maniškio i7 ne kartą matytas variantas - apkrova kokie 40%,
> tuo metu dažnis ten 1.x GHz - viskas OK, tipo taupom elektrą, bet va minėtas mano отзывчивость
> dėl to kenčia, nes senas procas tiesiog staigiai vykdo kas jam liepta be jokių mandrų algoritmų

O kaip manai del ko patyliukais as siulau i3-6***U vietoj kokio i5-5***U..
Turbo Boost'as gali ir neveikt, dazniausiai bent kazkiek veikia, tai morku kazkiek daugiau pritarkuoja,
taciau palaipsniui i3-****U savo Base clock'a kilstelejo, tai 2,3GHz Base vs 1,9GHz+Turbo skirtumai tirpsta.

WinXP laikais daznai kisdavau RMClock'a.. ten dar daugiklius siulomus nusirankiodavau..
Tipo idle clock / medium / max ... o ne 8X, 9X, 11X, .... ,16X, 17X, 18X
Kazkaip labiau patikdavo, kai prie apkrovos greiciau pamatydavau, kad daugiklis ant max.

> Vėlgi, aptarta tema - visų pirma, tikrai geresnis rezultatas būtų ne nurinkt bloat'ą, o švariai iš karto be jo instaliuot.

Per akcija buvau identiskus be OS paemes.. lyg ir ta pati darai, bet pirmas "отзывчивость" buvo is kart,
antra atkartoju, draiveriai panasia seka sukisti.. bet "отзывчивость" kazko ne tas.. teko reinstall'int..
Del mistikos su HW/SW kuris laikas nesistebiu, bet sukontroliuot/diagnozuot jau daros ne pirstus apmyzt.

> Kas link Celerono, tai tokio aš turbūt nesu rankose turėjęs, tai nepasakysiu nieko apie savo pojūčius,
> apart pabaksnojimo nosim į "veikia ne taip smagiai" -  << čia kas per CPU testai :-)

Savo laiku buvo prirekomenduota ir Probook 4530s su ivairiais ten Pentium B*** (non U versijos), +/- sukosi jie.
Primityviai tie low-end'ai buvo pats tas pakeist visokius ten Pentium M, C2D su neteisingais RAM/HDD/GPU..
Tiesiog buvo senas geras hw, kuris net youtubes netempia, kai ta kazkoks kisenej esantis gadget'as velka..
low-end'as turejo geras kainas ir ta rinkinuka must have features del kuriu slabakai veikia geriau nei senas geras..

Siaip nesivelciau su tavim i diskusija, tiesiog tavo ta antipatija "U" turi kiek persilauzt, nes non-U praktiskai nera..

> [...]
> dėl to kenčia, nes senas procas tiesiog staigiai vykdo kas jam liepta be jokių mandrų algoritmų

Netingeciau, tai gal pabandyciau visokius ten c-states, idle-states, energy savingus su kokiu softu permust
ir paziuret kiek griza "отзывчивость" .. intelio manualus skaityt tingiu.. realiai tai bent teoriskai
turetu but pasistengta, aplaizyta, apslifuota, kad daugiklio parinkimas su apkrova deretu ir ziauraus lago nebutu.
Beje, i3-370M tikrai ON/OFF principu drygina tarp 0,933GHz (7X) ir 2,400GHz (18X)?

Idle States Yes
Enhanced Intel SpeedStep® Technology  Yes

Idle States (C-states) are used to save power when the processor is idle. C0 is the operational state, meaning that the CPU is doing
useful work. C1 is the first idle state, C2 the second, and so on, where more power saving actions are taken for numerically higher
C-states.

Enhanced Intel SpeedStep® Technology is an advanced means of enabling high performance while meeting the power-conservation needs of
mobile systems. Conventional Intel SpeedStep® Technology switches both voltage and frequency in tandem between high and low levels
Separation between Voltage and Frequency Changes, and Clock Partitioning and Recovery.

Kazkaip ar per tingejima, ar poreikio nebuvima niekad niekur nelindau su sitais sh.. pasizaist..

29/02/2008 - RMClock Utility 2.35 << skamba senoviskai

RightMark Processor Power Management Panel
28/06/2016 << RightMark PPM Panel 2.2.1166 - x64

Gal kada reiks isbandyt.. lyg ir matosi idomesniu parametru,
jei rimtai energijos taupymas yra salutinis efektas to "отзывчивость" kritimo:
http://www.instructables.com/id/How-I-Helped-My-Netbooks-Battery/?ALLSTEPS