Tema: Re: Asus ux305ca ir Core M gerai ar nelabai?
Autorius: Caponi
Data: 2016-09-07 18:07:21
"MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote in message news:nqp2er$l35$1@trimpas.omnitel.net...
> Beje, onanizmas su Core M - ka siulai imt "darbui" i komandiruote, jei vakare nori filma
> paziopsot, skype paplepet .. ir jei mokymai idomus, tai bent delfi visa diena paskaityt?..
> Vykdamas i komandiruote onanizmui gali rinktis valdiska pimpala arba imt savo :D..

Ką tik nori, paprastai, žinoma, tai ką darbas duoda. Bet va už savo pinigus aš dalinai galiu suprast perkančius šūdą po 300Eur, galiu suprast, kurie perka optimalius daiktus kiek pasidomėję, galiu suprast, kurie turi babkių ir renkasi vienus geriausių ir brangiausių daiktų, nu bet užmušk tu mane, nikuja nesuprantu, kaip galima pirkt visokius blizgančius Asusus už sumas, už kurias jau parduodami Elitebookai, Latitudai ar, galų gale T serijos ThinkPad'ai (nors Lenovo kokybė paskutiniu metu mane gąsdina, broko baisiai daug). Ir prie viso to ne tai kad Asusai perkami, bet dar ir su planšetkėms skirtais procais. Pyzdec kaip protinga.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/