Tema: Re: Asus ux305ca ir Core M gerai ar nelabai?
Autorius: MRT
Data: 2016-09-07 15:50:35
> Baseline yra ir Core2 Duo E8400 @ 3.00 GHz
> Core M vs E8400 - Testas

> 3743 vs 3486 - Compresion
> 2153 vs 2058 - Sorting
> 1156 vs 1308 - Sigle Threaded

> Va pasižiūrim į primityvesnių užduočių skaičiukus,

Taip, seni nevalina ne todel, kad "arkliai dingo" - juose primityvus brute force nedegraduoja.

> ypač paskutinę eilutę, plius pagalvojam, paprastai kiek branduolių panaudojama softo startavimui, darbo rezultatų seivinimui,
> renkamo teksto ekrane atvaizdavimui

Daugiau nei vienas :) .. pagalvojam, kad Pentium M belekaip nevalina niekur, jei prireikia ko www.
Anksciau turejau uzsiemimus islupinet Single Core celkas is laptop'u ir det visokiausius pigus dualcore.

> ir padarom išvadas ar visai jau tas E8400 beviltiškas

Aisku, kad ne beviltiskas, beveik toks pats geras kaip G530 :)) .. propoganda is Rytu, ir Vakaru:
https://www.overclockers.ru/lab/43156/Testirovanie_Pentium_G850_i_Pentium_G620_v_igrah.html
http://www.tomshardware.com/reviews/ivy-bridge-wolfdale-yorkfield-comparison,3487-20.html

> (vat kur C2D jau atvirai blogai, tai notebookuose su integruota grafika, ten bėdos net su elementariu Youtubu lenda, o įdėt
> vidiaškės, deja, nebeišeina...).

Dar truputi RAM kiekio riba irgi knisa.. o jei dar matke su DDRII..

> Taip, jo geriausiai laikai jau kadais praėjo, bet onanistam (aš čia ne tiesiogine prasme, neįsižeisk :-))
> su Atomais ir CoreM PC'iukuose apie C2D gal geriau patylet :-)

Ne PC'iukuose, o laptopuose .. ir E8400 3,00GHz yra standartiskai nepasiekiamas jokiam C2D laptopiniam CPU.

- Atomais -- imt tik quad core ir butinai nusiteikti, kad atejus laikui (nors ir po dvieju metu) ji reik ismest.
- CoreM -- kazkas tarp Atom ir Core (tiksliau tai Core, bet skaiciai sako, kad ji ir Celka patvarkyti gal net gali)
- C2D -- apie juos snekejom ir gali toliau pasneket.. savo laiku buvo tai, kas pastate AMD ten, kur jis iki siol tupi..

Onanizmas (ta pacia prasme) su C2D desktopuose 2016 metais yra baisiau :)
C2D eros pabaigoj gal 2009Q3, surinkau kolegai iG41+E3300+GTS250..
Kelis metus is eiles periodiskai pasiunciu i skelbimus bent E8400 ar E5700 na taip ~3GHz, kad paimtu..

Spek, kas uzsiiminejo onanizmu su jo kompu?.. WinXP->Win7 teko daryt,
prasiknist kaip permust GTS250 ausintuvo darba (ant WinXP buvau padares),
lyg ir prasiau, kad prie progos CPU pakeistu - xrien, apipiso, vis dar su Celeron E3400 sedi.

http://www.skelbiu.lt/skelbimai/pigiausiai-cpu-intel-core-2-duo-socket-775-15052339.html
44 - E3400 - 0,5 EUR
E8400 (SLAPL) - 8 VNT. - 4 EUR/VNT.
E8500 (SLB9K) - 2 VNT. - 6 EUR/VNT.

Bet cia nieko.. kitas fruktas sedi su Intel 915 + Pentium D .. neplanuotai sieket jam
isleke kazkoks Geforce, tai buvo atkalbetas nuo ~50Eur segmento, sedi su 750Ti..
Dabar nusipirko Samsung 850 EVO 500GB ir pasakoja kaip kompas dabar skraido..
Kitaip sakant HW onanizmo niuansus pakankamai ir pats zinau :)

Beje, onanizmas su Core M - ka siulai imt "darbui" i komandiruote, jei vakare nori filma
paziopsot, skype paplepet .. ir jei mokymai idomus, tai bent delfi visa diena paskaityt?..
Vykdamas i komandiruote onanizmui gali rinktis valdiska pimpala arba imt savo :D..