Tema: Re: Asus ux305ca ir Core M gerai ar nelabai?
Autorius: MRT
Data: 2016-09-07 09:14:32
Litanija "kritika pateiktai kritikai":

***********

> Žiauriai dėkui.
> Tokio maždaug atsakymo ir reikėjo. Panašu, kad šitie kompiuteriai tik atrodo gražiai.

Ne tik graziai atrodo, bet ir _primityviai_ velkasi.

Dariau ~ tokiam W10 upgr. i W10, nepasakyciau, kad tragiskai judejo reikalas.
Normaliai naudojant kompa - jis turi daugmaz idle rezime veikt.
webe mirsta flash'as, kuris CPU kankindavo - geras reiskinys silpniems cpu.
visokius youtube - velka GPU stipriai nepersidirbdama, stabdymo nesijaucia.
pabrauzint tikrai imanoma ir su Atom Z3775 ir 2GB RAM, o Core M aukstesnio level.

> Bus naudojamas:

> raštvedybai,

veiks

> vienas kitas nesudėtings žaidimas

kazkoki FarmVille stiliaus per Store partempta zmona ferma
sienavo su Z3775/2GB - zaidimukas sklandziai velkasi, kolukieciai nestabde

> internetas,

elementariai veiks, skylake CPU = modernesne GPU = tvarkosi su daugiau codec'u
(VP9, H264, H265 .. o pagal reza tiketina FHD bus, o ne 4K streamai)

> konferencijos,

skype veiks

> prezentavimai,

powerpoint tuo labiau

> kelionės,

Z3775/2GB keliavo - tiko fotkem persimest, apsiziuret.
taip pat tiko maps'ams apsiziuret, iskaitant ir google street'a.
Lieciamas gal ir patogu, bet nebuvom paeme peles, tai
google street valdymas tragiskas per Edge/IE11/Chrome,
bet laimej per Mozilla siaip ne taip susikalbejau.

> darbas ir pan.

niolikmeciai irgi jama kompus busimam darbui ir fengxuj mokslams, bet realiai games.
jei darbas butu rimtas - ivardintu.. o panasu, kad darbas - checkint ir atrasinet email,
skaityt info, rasyt info.. jei daugmaz ofisiniai darbai - veiks.
Jei teks kokia fotke apsitvarkyt (na gal ne raw), tai irgi kiek veiks.
Zmona prie Celeron 847 ir pafotozopindavo, ir palaitrumindavo - procas tai reitingu dugne.
Is sono ziurint ar imanoma +/- nesikankinant su tokiu elementariai dirbt - tikrai taip.

Jei ka turi padoresniu CPU - Pentium 3825U (2C/4T .. link i3 perf., tik GPU celeronkiskas).
Fotkes apsitvakyt iki siol isijungia ta Vostro V131 su Celka847 1,1GHz 2C/2T
Ekranai pas abu gaidiski TN'ai.. buitiskai apsiprato/jai tinka..
bet tvarkyt per 13,3 su silpnu CPU vs 15,6 ir stipresniu...

http://www.notebookcheck.net/Lenovo-IdeaPad-Miix-700-Convertible-Review.158501.0.html

The Miix 700 performed our stress test (Prime95 and FurMark run for at least one hour) in the same manner in both AC and battery
mode. It should not come as a surprise that the CPU and GPU are throttled quite quickly due to the lack of active cooling. High
speeds are only reached for 1 to 2 minutes before decreasing. The processor clocks at 500 to 700 MHz. The clock remains mostly at
500 MHz in the course of the test. The graphics core clocks at 350 to 400 MHz.

Skamba poziauriai.. taciau koks ten "darbas", jei CPU jo neatliko per 60 sekundziu?..
Jei uzsiimti visokiu video perkodavimais - irankis matyt netinkamas..
Kokios fotkes riebu filtra jei uzmeta per 8 sekundes - tai vyksta padoresnio CPU pajegumais:

The clock remained at 2.3 to 2.4 GHz for a short time after a cold start to then drop to 1.6 to 1.8 GHz.
The clock decreased in the third/fourth run a little more before stabilizing.

Griztam i http://www.notebookcheck.net/Asus-Zenbook-UX305CA-EHM1-Subnotebook-Review.154422.0.html

Battery Life

If the previous UX305 has an Achilles heel, it was the battery life. Not every user needs extended runtimes - nowadays it's easy
enough to find outlets in coffee shops or even on airplanes - but the 6 hours and 50 minutes we recorded when we tested the Zenbook
UX305FA-FB003H seemed awfully short. Unfortunately, things haven't improved at all: despite the lower-resolution panel, the UX305CA
shut down after not even six and a half hours.

45Wh batarke .. Load testas - 45/3,58=12,6W/h apkrova << kaista, trotlinasi, nevalina ir pan.
Surfing testas - 45/6,37=7W/h apkrova << kiek saikingesne apkrova, tai gal neuzsitrotlines.

Verdict parasytas pakankamai objektyviai:

Of course, that's not necessarily a bad thing - after all: where else do you get a unibody aluminum chassis, Core M processor, 8 GB
of RAM, a 256 GB SSD, a very good 1080p display and decent input devices for just $700? Granted, the UX305CA isn't one of the
fastest systems out there - especially since Asus employs pretty aggressive throttling techniques - so power users need to look
elsewhere. The 13.3-inch subnotebook can easily handle word processing, web browsing and similar tasks and it does so without
getting hot or emitting any noise. Too bad that the battery life is so short, otherwise this system would make the perfect travel
companion. High on our wishlist as well: a backlit keyboard.

For the price, the UX305CA-EHM1 is hard to beat: it is extremely thin, very light and beautifully executed.

Paminetas (brangesnis prabangesnis tapsnoidinis aparats):
http://www.notebookcheck.net/Lenovo-IdeaPad-Miix-700-Convertible-Review.158501.0.html

Battery Runtime (Lenovo IdeaPad Miix 700 - 41 Wh)
Overall, the battery life is very good. Our real world Wi-Fi test simulates the load needed for opening websites using the
"Balanced" profile and a screen brightness of approximately 150 cd/m². The Miix 700 achieves 7:20 hours here, which should be enough
for a workday or a day at school/university. Lenovo's tablet manages 7:30 hours in our video test on one battery load. We test video
playback time by running the short movie "Big Buck Bunny" (H.264 encoding, 1920x1080 pixels) in a loop.

Verdict:
 The installed Core M processor provides enough computing power for routine use. It can permanently develop its performance despite
passive cooling - at least in single thread performance. A (minor) performance decrease can be observed in Multithread performance.

Idomus pastebejimas, kai m3 geriau nei m5:

This raises the question whether Lenovo should perhaps have installed a Core m3 processor. The Core m5 processor only outperforms
the Core m3 in the Surface Pro 4 slightly. Lenovo could even offer a Core m3 version of the Miix 700 at a lower price, which would
make the device even more attractive.

Beje, net apie games paziurejau:

Asus-Zenbook-UX305CA

 Of course, the GPU was never designed to handle 3D-gaming <..>
To allow for an apples-to-apples comparison between the HD Graphics 5300 and the new HD Graphics 515,
we fired up "Anno 2070" from 2011 again. The results show that the new GPU is indeed faster
with a frame rate of 33 fps on medium (HD Graphics 5300: 20 fps).

http://www.notebookcheck.net/Intel-HD-Graphics-515.149941.0.html

Anno 2070 / 2011 / low 1024x768
47.3 fps on [X] Zenbook UX305CA-EHM1
Intel Core m3-6Y30 0.9GHz / HD Graphics 515 (850 MHz) / 7.9 GB RAM

54.2 fps on [X] Zenbook UX305CA-FB055T cyberport.de
Intel Core m7-6Y75 1.2GHz / HD Graphics 515 (200-1000 MHz) Dual-Channel, 20.19.15.4331 / 8 GB RAM

Blogai?

http://www.notebookcheck.net/Lenovo-IdeaPad-Miix-700-Convertible-Review.158501.0.html

low settings:

50 fps -  Deus Ex Human Revolution (2011)
31 fps -  The Elder Scrolls V: Skyrim (2011)
62 fps -  Diablo III (2012)
77 fps -  Counter-Strike: GO (2012)
45 fps -  Tomb Raider (2013)
33 fps -  BioShock Infinite (2013)
87 fps -  GRID: Autosport (2014)
161 fps -  Sims 4 (2014)
41 fps -  F1 2014 (2014)
22 fps -  Battlefield Hardline (2015)
66 fps -  Dirt Rally (2015)
43 fps -  World of Warships (2015)
16 fps -  Anno 2205 (2015)
19 fps -  Star Wars Battlefront (2015)

Na tempia kazka.. bet jei geima pavelka viena kita, tai ko "darbui" is jo nepakaks?..