Tema: Re: Asus ux305ca ir Core M gerai ar nelabai?
Autorius: MRT
Data: 2016-09-07 13:58:56
> Jau ta tema rašiau ne kartą - testai, sudėtingesnės užduotys - taip naujesnė architektūra, visokių instrukcijų palaikymas ir
> rezultate naujesnės kartos CPU rodo progresą. Bet kasdieninis primityvizmas - atidarom uždarom kokį Word'ą, FF, ką nors kopinam -
> ir gaunasi, kad aukštesnis dažnis ant primityvių taskų patampa toli gražu ne paskutinėj vietoj (va kad ir savo lentelėj pažiūrėk
> ant kiek skiriasi 3DMark ar Cinebench ir santykinai paprastas Prime - ant pastarojo tap i3-370M ir i3-6100U skirtumo beveik nėra)

Vistiek neaisku kaip visuose testuose gaunatis i kaulus i3-370M valina geriau nei i3-6100U ar net "turimas i7-6500U".
Ir netgi juntamai.. "atidarom uždarom kokį Word'ą, FF, ką nors kopinam" << cia kas per CPU testai?
Su "aukstesniais dazniais" irgi svaigstam atsakingai.. i3-370M palaiko SpeedStep'a..
2,4GHz "pirmos kartos" i3M vs 2,3GHz "sesteos kartos" i3U << gal ne tie +0,1GHz ji daro?

Vienintele mintis tavo subjektyviems pojuciams pagristi - gal kas prisizaista/perlenkta su
visokiais power management'ais, CO2 emisiju kontrole ir kita kernia..
UEFI firmware per daug lenda i gelezi .. anksciau kazkaip demonu neisekodavau su tokiais:
http://www.notebookcheck.net/fileadmin/_processed_/csm_LatencyMon_e572f5547f.jpg

PS. laptop'ai siaip mane kiek knisa.. nepasakyciau, kad nesu mates logo i5, sviezias, be sudu, win gamykliski,
bloat nurenki.. o veikia ne taip smagiai kaip koks Celeron 2955U su Win7.. ant kokio akcijinio inspirdono..