Tema: Re: Asus ux305ca ir Core M gerai ar nelabai?
Autorius: Caponi
Data: 2016-09-07 14:20:15
"MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote in message news:nqortg$gjn$1@trimpas.omnitel.net...

> Vistiek neaisku kaip visuose testuose gaunatis i kaulus i3-370M valina geriau nei i3-6100U ar net "turimas i7-6500U".
> Ir netgi juntamai.. "atidarom uždarom kokį Word'ą, FF, ką nors kopinam" << cia kas per CPU testai?

Čia realus darbas su kompu ir realūs potyriai. Ir geriau aš sakiau apie i3-6100U (šiaip net nesugalvoju lietuviško termino, sakyčiau, kad pas tą 370M geresnis "отзывчивость"), dėl i7 frazė buvo "nesu įsitikinęs, kad juntamai prasčiau". "Juntamai" - reiškias sugebama arba nesugebama jaust skirtumus be testų skaičiukų.

> Su "aukstesniais dazniais" irgi svaigstam atsakingai.. i3-370M palaiko SpeedStep'a..
> 2,4GHz "pirmos kartos" i3M vs 2,3GHz "sesteos kartos" i3U << gal ne tie +0,1GHz ji daro?
>
> Vienintele mintis tavo subjektyviems pojuciams pagristi - gal kas prisizaista/perlenkta su
> visokiais power management'ais, CO2 emisiju kontrole ir kita kernia..
> UEFI firmware per daug lenda i gelezi .. anksciau kazkaip demonu neisekodavau su tokiais:
> http://www.notebookcheck.net/fileadmin/_processed_/csm_LatencyMon_e572f5547f.jpg

Gal ir tame reikalas, bet ar ne px? Technologijų pakeist vistiek negalim, tai belieka darytis išvadas ir pasirinkimus remiantis realybe, o nuo mūsų priežastys tegu lieka newsinių blevyzgų tema be jokios praktinės naudos.
Beje, dažnio reguliavimas ant senų CPU ir naujų (plius turbo boost'as) yra visai ne tas pats, grubiai tariant senas procas gavęs bele kiek apkrovos pakelia dažnį ant nominalaus, o naujieji "išsipisinėja", va ant maniškio i7 ne kartą matytas variantas - apkrova kokie 40%, tuo metu dažnis ten 1.x GHz - viskas OK, tipo taupom elektrą, bet va minėtas mano отзывчивость dėl to kenčia, nes senas procas tiesiog staigiai vykdo kas jam liepta be jokių mandrų algoritmų

> PS. laptop'ai siaip mane kiek knisa.. nepasakyciau, kad nesu mates logo i5, sviezias, be sudu, win gamykliski,
> bloat nurenki.. o veikia ne taip smagiai kaip koks Celeron 2955U su Win7.. ant kokio akcijinio inspirdono..

Vėlgi, aptarta tema - visų pirma, tikrai geresnis rezultatas būtų ne nurinkt bloat'ą, o švariai iš karto be jo instaliuot. Kas link Celerono, tai tokio aš turbūt nesu rankose turėjęs, tai nepasakysiu nieko apie savo pojūčius, apart pabaksnojimo nosim į "veikia ne taip smagiai" -  << čia kas per CPU testai :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/