Tema: Re: marsrutizatorius/routeriukas
Autorius: Sniegas
Data: 2016-09-16 23:05:36
Šiandien jau tingiu krapštytis, ryt išbandysiu ant Asus RT-N12 per WiFi. Per
Technicolor iš TEO eina be problemų IPTV. Asus RT-N16 eina be problemų SD,
HD, WiFi.

"EDWARD"  parašė naujienų news:nrhi99$go7$1@trimpas.omnitel.net...

P.S. dar besinagrinedamas radau pora sarasu (nezinau kokio cia senumo),
tai ir kyla klausimas apie IPTV palaikyma... :)

http://www.iptvsaga.com/download/Routers%20List%20IPTV.pdf

http://www.tp-linkru.com/article/?faqid=518

:)