Tema: Re: marsrutizatorius/routeriukas
Autorius: pininfarina@work
Data: 2016-08-30 20:20:59
Pas mane R7000 su stock'iniu firmwaru, kabeliais ~30 prietaisu, oru 6.
Kadangi visi 2.4, tik mano laptopas 5Ghz, tai be jokiu AC varo ~220Mbs,
tiesa, toj pacioj patalpoj.

"Donas"  wrote in message news:nq46vm$1jk$1@trimpas.omnitel.net...

Ta pati galiu pasakyt apie R7000.
Esu perejes eile routeriu ir su visokiais firmwarais, bet puikiai niekad
nebuvo (pas mane prie routerio 3 prietaisai laidu ir oru kokie 15-17).
Dabar pasiekta, kad oru AC prietaisai varo 100Mbps gana tolygiai visose
patalpose (dar imeciau papildomai R3800).
Aisku, gal ne visiems to reikia :)

"elektrinis"  parašė naujienų news:nq3d0g$gda$1@trimpas.omnitel.net...

O kam? Kam remontuoti tai, kas nesugedę?
Visada norėjau tokio routerio, kuris veiktų kaip tosteris ar virdulys:
nusiperki, prijungi ir užmiršti. Deja su visais kitais teko labai daug
santykiaut, problemų kėlė daugiau nei automobilis ir moteris kartu sudėjus.
O su mikrotiku visiškai jokių bėdų. Net užmiršau, kad jis egzistuoja, kol
šitos temos nepamačiau.

dabar turi det tomato i ji.