Tema: Re: Q: marsrutizatorius/routeriukas
Autorius: Remigijus
Data: 2016-08-30 11:10:01
na tu tikras ciukcia pisatel, o ne ciukcia citatel. Listas darytas prieš
metus,  Aš nenulaužiau tik vieno kaimyno tp-linko, kuris yra senas ir
neturi wps ir tų kurie toli ir jų signalas silpnas. Tą padariau per 2
vakarus. Visuose kituose pataisiau vartotojų konfigus, sumažinau antenų
spinduliuotės stiprumą. Dabar dėk faktus ant stalo, kurie gamintojai
daug pažengė ir ištaisė klaidas?

Ps. Windows 10 irgi development brancho softas ir ką teks ir tau kada
nors pasikeisti win 7 į ką nors iš "developmento brancho". Dabar tokie
laikai kai dauguma PI labai greitai keičiasi ir nebespėja jų testuoti.
Svarbiausia yra teisingas požiūris. Vieni "laužia", nes nori laisvės, o
kiti kepa po 5 naujus modelius per metus kad tik pinigą uždirbt.