Tema: Re: marsrutizatorius/routeriukas
Autorius: fenix@w
Data: 2016-08-30 13:16:49
2016.08.30 12:15, Lapinas rašė:
> Tai atsakysi į klausimą:

taip, todel as ir atsirenku, su kuriais verta prasideti, su kuriais ne.
is pigiu: tp-link vienareiksmiskai, auksciau - d-link, asus, dar
auksciau... hmm, problemu praktiskai retai pamatydavau. cia mano
asmenine patirtis, pas kitus - kitas reikalas.

ar tu gali garantuot, kad ddwrt veiks su xxx routeriu patikimiau nei
gamintojas su savo stock? xxx vistiek daugiau sansu, kad bus butent is
tu paciu tavo nuosavo patikimu saraso, irgi ne visi veikia vienodai,
right? pagal tave gaunasi, kad mano darbas t.y. surasti gerai veikianti
stock routeri yra sunkesnis nei tavo t.y. surasti routeri, kuris veiks
gerai su ddwrt?