Tema: Re: Q: marsrutizatorius/routeriukas
Autorius: fenix@w
Data: 2016-08-30 10:05:51
2016.08.30 09:37, Remigijus rašė:
> Nu jei skytecho vadybininkui nunestum routerį su tomato ir knistum jam
> protą, tai jis garantuotai tave pasiųs persišviesti galvos. Kas trugdo
> prieš nešant tam vadybininkui atgal originalų firmwarą supūst?

cia kazkoks sarasas, tipo "nepalik defaultiniu slaptazodziu"? permeciau
ta lista, pakankamai routeriu gamintojai gerokai pazenge sioje srityje,
o ir pats nebutinai turi palikt admin/admin prisijungimui prie routerio.

apie kuri atveji kalbam? kai routeris priesais sofa pradejo puliuot ir
tu atbula ranka nuo desktopo gali per 5min sumest nauja/sena firmware,
nes experimentuoji ne pirma ir ne antra karta, o cia tavo asmeninis
routeris, ar kai tokia problema pas nutolusi klienta? bent isivaizduoji,
kokios realios tada gaunasi sanaudos laiko ir islaidu prasme?

senai negyvenam 5EUR/val ikainiu salyje, tai *wrt man tolygu development
brancho softo naudojimui production aplinkoje. isimti padaryciau jeigu
gamintojas pats yra numates galimybe savo produktui dirbti su tokiu
firmware, buna ant dezutes parasyta didelem raidem, kad garantuotai veiks.