Tema: Re: Q: marsrutizatorius/routeriukas
Autorius: fenix@w
Data: 2016-08-30 11:28:26
2016.08.30 11:10, Remigijus rašė:
> na tu tikras ciukcia pisatel, o ne ciukcia citatel. Listas darytas prieš
> metus,  Aš nenulaužiau tik vieno kaimyno tp-linko, kuris yra senas ir
> neturi wps ir tų kurie toli ir jų signalas silpnas. Tą padariau per 2
> vakarus. Visuose kituose pataisiau vartotojų konfigus, sumažinau antenų
> spinduliuotės stiprumą. Dabar dėk faktus ant stalo, kurie gamintojai
> daug pažengė ir ištaisė klaidas?

tuos routerius, kuriuos nulauzhei - ten nauji, sukonfiguruoti
nusimanancio zmogaus, ar kokio cgates pries 3metus numesti ir palikti su
gamykliniais nustatymais?

http://www.tp-link.com/en/emulators.html - pigiausio routerio
emuliacijoj buvo mygtukas QSS disable ir netgi "Enable WDS" buvo by
default nepaspaustas(!). Dar radau access control, SSID broadcast, DHCP
enable/disable, username change(!) - manau, is to listo bent 90% dalyku
galeciau padaryt per 30min, nors tp-link interfeiso mintinai
neprisimenu. Ant d-link dar greiciau.

Pagrisk, kad man vistiek reikia ddwrt?