Tema: Re: Q: marsrutizatorius/routeriukas
Autorius: fenix@w
Data: 2016-08-30 10:31:48
2016.08.30 10:08, Lapinas rašė:
> Nu teip, teip, randi D-link ir Tp-link. Jėga.
> O jau normalų firmwarą sudėt tai savo laiko nevertinimas.
> Tiek to, kiekvienam savo. Aš tai sakyčiau, kad tplink - čainykams, kad
> patys pasistatytų ir susikonfigintų, o jei jau man teks administruot,
> tai pasirinkčiau openfimwarą arba RouterOS.

routeros nelygink su openfirmware. vienas komercinis, kuris imonei
padeda stumt jos produktus, puikiai tinkamas visai infrastrukturai
sujungti, unifikuotas t.y. nuo kurio priklauso jos verslas, o kitas -
hakeriu vakarones rezultatas.
taip, viena is iseiciu mazoms firmoms statyti mikrotika nuo 20EUR, bet
tai jau yra patikrintas sprendimas, ir imho, kainos/kokybes santykis
puikus. Pakelti biudzeta nuo 15 iki 20 EUR gali ikalbet bet kuri
sprendimo priemeja, kai papasakosi, kad tavo papildomas darbas,
reikalingas nestandartiniu produktu prieziurai taip pat kainuos. iki
150EUR uz routeri, kuriam reikes dar maziau tavo isikishimo gal ir ir
nedatempsi, nors...