Tema: Re: Q: marsrutizatorius/routeriukas
Autorius: fenix@w
Data: 2016-08-29 17:03:14
2016.08.29 16:51, budulis vulgaris rašė:

> Pievas rašai. Pas mane kvalifikacijos suflushinti firmwarą ir suprasti
> kas ir kaip ten yra per akis, tačiau aš jau daug metų visokių hardware
> naujienų neseku ir nežadu sekti, tad irgi prireikus routerio natūraliai
> kiltų klausimas: o kokį?

nu as jau bent kokius 3-5 metus zinau koki: NEPISANTI PROTO. ir viskas
del elmentarios priezasties - pradejau labiau vertint savo darbo ir
laisvalaikio laika. o tu esi tikras, kad nefirminis firmware bus
patikimesnis?  aš - ne. performanco nori - pamokek daugiau. features -
pamokek daugiau. skambaliukai, varpeliai, svieciantys diodai - pamokek
daugiau. dabar isivaizduok kokio Skytech vadybininko veida, kai atneshi
jam xx-link 54565-asdf modelio routeri ir sakai "tomato stringa, grazink
pinigus". su firminiu firmware taip esu dares ir ne karta, problemu
proceduroje paprastai arti 0.

tiesa, sau namuose pasizaidimui visi experimentai welcome, kuriuos
kartais ir darau, bet kadangi reikia priziureti daugiau nei savo ūkelį,
tame tarpe ir atsakyt uz pasiulytus pasirinkimus, tai kazkaip pradedi
kitaip viska matuot, nes pasizaidimas gali kazkam kainuoti pora dienu be
interneto, kas buna rimtesne problema nei 10 sutaupytu EUR, kuria gali
tekti spresti tau paciam.