Tema: Re: Q: marsrutizatorius/routeriukas
Autorius: fenix@w
Data: 2016-08-30 11:17:12
2016.08.30 10:51, Lapinas rašė:
> Į klausimą - klausimu: o tu bent vieną mikrotiką esi sukonfiginęs iki
> užsikimšimo?
>
> Lengviausia postringauti apie daiktus, kuriuos tik paveiksliukuose
> matei. Nesiruošiu su tavim b&biais mieruotis, bet kai čainikas ima
> žinovo tonu aiškinti kaip yra zjbs stockinis firmwaras tai
> nesusilaikiau. Atsiprašau.

ta prasme, ar esu mates mikrotik routeri luztanti nuo resursu trukumo?
Taip. Galiu ir priezasti ivardint, kuria tikrai prisimenu - naujam, pora
dienu naudojamam routeriui padarius firmware upgrade (kaip ironiska),
firewall settingai nusimushe, "open dns resolver" problema islindo...
mano laimei labai greit viskas pasimate, tiesa, pats routeris nenuluzho.