Tema: Re: marsrutizatorius/routeriukas
Autorius: fenix@w
Data: 2016-08-30 13:49:05
2016.08.30 13:32, Lapinas rašė:
> Alio, rašytojau, tai gal neverta rėkt "Stock foreva!"?

"Stock foreva!"

> Kaip kas ką renkasi ir kodėl, tai čia atskira tema, bet čainikui
> pačiupinėjus 1 įrenginį aiškint visiems akis išplėtus koks šūdas tie
> *wrt nedera.

sakau, ten, kur gali greit ir neskausmingai tai padaryt (nuflashint),
priziuret ir nebrangiai atsakyt/atstatyt uz savo veiksmus jiems
nepasiteisinus - dalykas idealus. Lygiai 0.5% visu atveju.

va, paziurek, atsakau uz savo zodzius: nupirk bet kuri pigu tp-linka,
iki 20Eur, naudok ji garantiniu laikotarpiu su stock, jei neveiks
kazkas, kas juodu ant balto parasyta specifikacijoj - garantinis tau
grazins pinigus.

tu savo atveju gali garantuot, kad as 2 metus analogisko pajegumo/kainu
eiles routeri (modeli isrink pats) galesiu naudotis su *wrt IR problemom
kilus jos bus issprestos prietaiso pakeitimo ar pinigu grazinimo budu?
ok, tinka kazkoks kitas budas, kuriam pastangu reikes panasiai.
paprastumo delei tarkim, kad flashinimo procedura buvo paprasta, as
turejau reikiamus IT igudzius ir jau esu persiskaites 150 postu wrt
forume apie prietaisu falsjinima ir nereikejo fiziskai atidarineti
prietaiso, kas automatiskai galejo nutraukti garantija.

ikirtai i skirtuma?