Tema: Re: Q: marsrutizatorius/routeriukas
Autorius: Rimas
Data: 2016-08-30 11:43:23
On 2016.08.30 11:10, Remigijus wrote:
> na tu tikras ciukcia pisatel, o ne ciukcia citatel. Listas darytas
> prieš metus,  Aš nenulaužiau tik vieno kaimyno tp-linko, kuris yra
> senas ir neturi wps ir tų kurie toli ir jų signalas silpnas. Tą
> padariau per 2 vakarus. Visuose kituose pataisiau vartotojų konfigus,
> sumažinau antenų spinduliuotės stiprumą. Dabar dėk faktus ant stalo,
> kurie gamintojai daug pažengė ir ištaisė klaidas?

Eiliniam čainykui nx reikalingas tas ddwrt ir pan chuinia.
Jau jau loozeris nesugeba pereit per parametrus, kad pasikeist bent jau
default password, tai kokia gali būt kalba apie customaizintus firmwarus?

Aš ir esu "įsilaužęs" į kaimyninio namo router'į per 15sek nes
passwordas (nors ir buvo pakeistas) buvo to žmogaus "vardas123".
Tai jei ir tu toks "hakeris" tai jau geriau nerašinėk ir nesigirk.