Tema: Re: Q: marsrutizatorius/routeriukas
Autorius: Lapinas
Data: 2016-08-30 08:54:41
Pievos.
Jei tomato stringa revertini į gimtąjį ir žiūri, stopūdovai bus ne FW bėda,
tada neši Skytech.
Galima pažiūrėti ir kitu kampu: jei perpratęs firmwarą, pasirenki tinkamą
geležį kad ir kos ten deadlink`as būtų ir vargo nematai. O jei jau taip
vertini savo laiką, imi enterprise sprendimus, bet kuris bent kiek pažengęs
tinklistas sugebės pagrįsti vadovybei tokių išlaidų būtinybę.