Tema: Re: Namo draudimas
Autorius: Bronco
Data: 2018-01-12 17:53:16
On 2018-01-12 09:38, Linas Petkevičius wrote:
> Kiekvienam gerumas - savo supratimu. Mane labai tenkina, kaip ir
> aptarnavimas. Su draudimu ta pati situacija.

Tai klausimas buvo tik apie aptarnavimo skirtumus. Kodėl taip gaunasi,
jog kalbant apie tą patį LD, čia pat njusuose pareina tokie skirtingi
atsiliepimai, lyg apie skirtingas kontoras būtų kalbama? Visgi, jei visi
drauge dabar nueisime į IKI ir apsipirksime, tai greičiausiai nebus
taip, jog vienus kasoje aptarnaus su šypsena, o kitiems subines
atspardys, ar ne taip? ;)

Skirtingi vadybininkai? Skirtingos draudimo rūšys? Kame reikalas?