Tema: Re: Namo draudimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-01-11 10:15:02
LD turi labai gera sprendima tokiam atvejui - savo pasiulyta rangova, kuriam
tiesiogiai ir apmoka.

"Nitro"  wrote in message news:p3762m$moj$1@trimpas.omnitel.net...

Nuomotas butas buvo aprdraustas LD. Zala - is virsaus uzpiltas kambarys,
reikejo remontuot sienas ir lubas.

Paskaiciavo zala - na tikrai juokinga suma. Kaip tik tuo metu isirenginejom
savo busta - buciau labai patenkintas, rades ju skaiciuojamais ikainiais
dirbancius meistrus :)

Kaip baigesi zalos reguliavimas nezinau - issikraustem.