Tema: Re: Namo draudimas
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-01-10 13:54:13
Nu mano įsivaizdavimas iškreiptas apie remontus gal, bet įsivaizduoju,
kad kokie pora kompų, telikas (jau 2k€), dar keli baldai, grindų danga
suvaryta, reikia perdažyti kambarį (ir normaliai darant netinka gi
lopais, reikia visas sienas imt), dar gal gipso gabalai perpilti + lubų
danga, jei nedažyta, jei remonto dalį ne ūkio būdų daryt, o kviečiant
darbų vadovą - kokie 4-5k€ jau ir išlipam iš sumos. Čia jei vienas
butas. O blokiniuose gi vanduo sugeba per siūles ir kanalus į 15 būtų
papult.

O šiaip po manim medicininės technikos pardavėjų ofisas, kur nemažai
daiktų sukrauta. Man civilinė normali atrodo 10-20k€.