Tema: Re: Namo draudimas
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-01-10 14:38:41
Pas mane ne blokinis namas, jei pila vandenį ant grindų, eina per visus
tarpus, nes grindys pakankamai sandarios, kad vanduo spėtu pasiskirstyt
į baseiną. Ne dušas apačioj būna, bet taip kokių 10 atskirų srovių eina
per pakabinamas lubas.

Tai vat vienintelį kartą kai užpylėm, tai ant visokių kompų ir kitos
technikos nepataikė panašiai, kaip kareiviai apšaudyti iš kulkosvaidžio
lieka sveiki. Nieks nesprogo, skalbimo mašina tyliai ir ramiai
neišsijungė ir pildė būgną kol per viršų bėgt pradėjo apie valandą.

Guli supakuotas naujas biocheminis analizatorius, kaina - 10+++ k€.
Oficialiai jei jo dėžė apipilta - prekė nekondicinė, gamintojas jam
garantijos jau gali ir nebeduot. Tai vat iki jo nuo krioklio buvo 10 cm
:) Gavom tik kažkokį medical grade padidinimo stiklą apmokėt ir su
viskuo sutilpom į 1000€, čia kai aš pats su plaunančiu siurbliu kilimus
ploviau ir pakabinamas lubas keičiau. Sutariam gerai, tai radom
sprendimą žmonišką.

Taip, atvejis nestandartinis. Aišku 6k€ geriau nei nieko, bet man
vistiek atrodo, kad normaliai padarytas remontas gali daugiau būt.